Cijeli program »
Puni tekst rada
pdf 741KB |
Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole
U akcijskom istraživanju provedenom kroz projekt Sadimo digitalno - projekt digitalne eko škole promatrali smo kako uvođenje novih tehnologija utječe na učenje i podučavanje. Projekt je realiziran kroz spoj suvremenih tehnologija i standardnih sadržaja iz aktualnog Nastavnog plana i programa. U projektu je ostvarena vertikalna suradnja između učenika drugog, četvrtog i šestog razreda i učiteljica informatike, prirode, geografije i razredne nastave. Kroz različite je aktivnosti realizirana i horizontalna suradnja između više nastavnih predmeta. Cilj je projekta usporediti rast i razvoj biljke graha koji se zalijevao ručno s onim zalijevanim uz pomoć Micro:bita, senzora vlažnosti tla i pumpe za zalijevanje te prezentirati zaključke, analize i rezultate dodatnih istraživanja. Kroz sve faze projekta učenici su uz pomoć učitelja osmišljavali aktivnosti vezane uz projekt, surađivali, istraživali i rješavali nastale poteškoće. Tijekom rada učenici su usmjeravani na pravilnu uporabu informacijsko – komunikacijskih tehnologija.
Za potrebe projekta kreirane su i web stranice na kojima su objavljeni učenički radovi, prezentacije i dojmovi učenika o aktivnostima i zapažanjima koje su uočili.
https://sadimodigitalno.weebly.com/
Autor(i):
Mirena Maljković; Osnovna škola Jure Kaštelana
• Magistar primarne edukacije s pojačanom informatikom - Učiteljski fakultet u Zagrebu (2007.); tema diplomskog rada - „Virtualni razred“
• Od 2007. do 2017. zaposlena kao učiteljica informatike u OŠ Rapska u Zagrebu
• Od 2014. dodatno zaposlena kao učiteljica informatike u OŠ Jure Kaštelana u Zagrebu
• Voditeljica Medijske skupine u školi
• Administratorica e-Dnevnika, e-Matice i GUOS aplikacije
• Suradnica Algebre na projektu e-Škole
• Tijekom studija i rada kao učiteljica informatike stekla sljedeće certifikate:
- Osnove korištenja obrazovnih trendova i digitalnih alata u nastavi (CARNet, MOOC – u sklopu Inspiring Science Education projekta)
- Napredna primjena obrazovnih trendova i digitalnih alata u nastavi (CARNet, MOOC – u sklopu Inspiring Science Education projekta)
- Osnove poznavanja Moodle platforme (CARNet MOOC)
- ECDL Osnovni
- ECDL Advanced
- Ispitivač za ECDL certifikate
• Istraživanje na temu Virtualni razred u razrednoj nastavi izrađen na platformi WebCT uobličeno u članak pod nazivom „How Pupils Learn in Virtual and Tradional Classroom in Primary Education" objavljen u zborniku konferencije ECNSI 2010
• Sudjelovanje na CARNet User Conference 2014.
• Inspiring Science Education Conference, Athens 2016 – samostalni članak pod nazivom „Gaining Media Literacy by Utilizing Web 2.0 Tools in Primary School IT Education”
• Autorica projekta Dan BezVeze, http://danbezveze.weebly.com/, interaktivno izlaganje na CUC 2017.
• Koautorica priručnika i radionica u sklopu edukacije odraslih Inovativni pristupi u poučavanju darovite djece za Algebru, 2017.
• Kao učiteljica informatike redovno s učenicima provodi projektnu nastavu, uvodeći pritom nove informatičke alate u nastavni proces
Tihana Levar; Osnovna škola Jure Kaštelana
Diplomirala je 2003. na Učiteljskom fakultetu, smjer razredna nastava.
Radila je u nekoliko zagrebačkih osnovnih škola, od kojih najdulje (12 godina) u Osnovnoj školi Bukovac. Od 2016./2017. školske godine radi u OŠ Jure Kaštelana.
U nastavi svakodnevno koristi digitalne tehnologije, a kroz suradnju s učiteljima iz predmetne nastave doprinosi vertikalnoj povezanosti u osnovnoškolskom obrazovanju.
Iako svaki nastavni predmet nastoji učenicima učiniti zanimljivim, poseban naglasak daje matematici. Učenike podučava računanju na sorobanu istovremeno potičući korištenje IKT-a od samog početka školovanja. Edukativne igre osmišljene koristeći digitalne tehnologije sastavni su dio njenog rada s učenicima.
Redovito se stručno usavršava, vodi i sudjeluje u brojnim projektima u svrhu unaprijeđenja nastave.
Svoj rad redovito pokazuje kroz prikaze i radionice na Kongresu nastavnika matematike, Školi učitelja te drugim državnim i županijskim stručnim skupovima.
Osim u zbornicima stručnih skupova, objavila je radove u časopisima MIŠ i Poučak.
Recenzentica je radne bilježnice „Soroban 2“ i priručnika „Pedagoške radionice za sate razrednika, priručnik za učitelje“.
Mario Dumančić; Učiteljski fakultet u Zagrebu
prof. dr. sc. Mario Dumančić, izvanredni profesor na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Aktivno se bavi primjenom ICT tehnologije u pripremu, provedbu i evaluaciju nastavnog procesa.
Trajanje: 15 minuta