Cijeli program »
Matematika s računalom-za one koji znaju i mogu više/manje
Koristimo li IKT u nastavi matematike (oprema i sadržaji u pilot projektu e-Škole, vlastiti materijali) često se susrećemo s dilemama koliko takav način poučavanja doprinosi lakšem svladavanju sadržaja te napretku učenika u skladu s njihovim mogućnostima i zahtjevima budućih zanimanja. Istražit ćemo uspješnosti učenika u matematici u različitim srednjim školama (gimnazija/strukovna škola) kroz primjenu novih načina poučavanja te zadovoljstvo učenika, osobni napredak i motivaciju za učenje. Dosadašnja iskustva pokazuju da postoje razlike u primjenjivosti materijala i aktivnosti kod učenika gimnazijskih programa (s širim znanjima i interesima) te učenika u strukovnim školama. Iznijet ćemo iskustva u korištenju digitalnih obrazovnih sadržaja – prednosti i nedostatke za pojedinu školu ovisno o strukturi učenika te pokazati konkretne primjere, s naglaskom na korištenje tehnologije s mjerom i svrhom.Na osnovu iskustva iz škola pokazati ćemo kako se snalaze nastavnici, a kako učenici u digitalnom okruženju.Navest ćemo prednosti i nedostatke pojedinih alata (primjeri dobre i primjeri loše prakse), moguće načine rada u grupama, načine formativnog i sumativnog vrednovanja (vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje) te vršnjačkog vrednovanja (ali i među školama).Kao prednost naglasak je na kritičkom mišljenju, suradničkom učenju te učenju istraživanjem (kroz postavljanje zanimljivih problema). Krajnji cilj: Iskoristiti najbolje od ponuđenog. Napredak svakog učenika prema mogućnostima. Ključno: učenik je pomagač nastavniku (iskustva: najslabiji u matematičkom znanja – surađuju najviše te time u matematičkom znanju i sami napreduju).
Autor(i):
Trajanje: 20 minuta