Cijeli program »
Puni tekst rada
pdf 1.0MB |
Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima
Percepcija da je programiranje teško negativno utječe na motivaciju početnika koji odustaju već kod prvih neuspjelih pokušaja. Pojednostavljivanjem sintakse moguće je spustiti početni prag kojeg početnici teško prelaze, a odabir jezika i okruženja primjerenog dobi obećava pomicanje dobnih granica za početno programiranje čime bi se potencijalno moglo zainteresirati više učenika za buduće programerske poslove. U radu se opisuju primjeri didaktičkih alata za poučavanje programiranja te iskustvo u primjeni.
Autor(i):
Divna Krpan; Prirodoslovno - matematički fakultet, Split
Divna Krpan je viši predavač pri Odjelu za informatiku Prirodoslovno - matematičkog fakulteta u Splitu. U nastavi se bavi poučavanjem početnog programiranja na fakultetu, objektno orijentiranog programiranja, struktura podataka i algoritama te vizualnih programskih jezika. Istraživački interes uključuje poučavanje programera početnika i istraživanja u obrazovanju.
Damir Brčić; Splitsko - dalmatinska županija
Voditelj informatike u Splitsko-dalmatinskoj županiji
Radio kao sistem inžinjer, softver developer, informatički poduzetnik, zaljubljenik Open source softvera.
Trenutno je voditelj projekta ICT županija, koji za cilj ima pokretanje I razvoj cijelog IT sektora u Splitsko-dalmatinskoj županiji.
Trajanje: 15 minuta