Cijeli program »
Ne radi mi internet - prije nego nazovete NOC (helpdesk)
Putem izlaganja i interakcijom sa sudionicima, prikazati rad (procedure) i ulogu CARNET NOC službe, u područjima:
Izgradnje i održavanja CARNET mreže:
- prikaz koji se uređaji koriste, izgled, karakteristike i osnovne konfiguracije
- otklanjanje problema (prekidi, poteškoće) - s naglaskom na CARNET procedure
Zahtjevi korisnika:
- vlastiti serveri, printeri, WiFi-AP
- propuštanje portova, npr. video nadzor
- NAT, FW, DMZ, Javne IP adrese ....
U dijelu interakcije sa sudionicima prikazat će se:
Najčešći problemi koje uzrokuju prekidi/poteškoće pristupu mreži po kategorijama:
- uzrok u CARNET mreži (jezgra, provider, CPE)
- uzrok u LAN-u
- neispravni/oštećeni mrežni kabeli
- nedozvoljeni dhcp
- petlje...
Nekoliko osnovnih koraka koje korisnik može napraviti prije nego prijavi kvar (uz objašnjenje svakog koraka i njihovo značenje/uloga)
Autor(i):
Trajanje: 30 minuta