Cijeli program »
CRISS MOOC za podršku inovativnoj nastavi
Sudionici će otkriti zašto bi trebali upisati CRISS MOOC koji će im omogućiti da upoznaju CRISS koncept digitalnih kompetencija, korištenje CRISS scenarija u nastavi s ciljem razvoja digtalnih kompetencija učenika te provođenje vrednovanja digtalnih kompetencija učenika uz pomoć CRISS platforme.
Autor(i):
Gordana Jugo; CARNET
Gordana Jugo je u CARNET-u od 2002. godine gdje radi prvenstveno na području obrazovanja i podrške poučavateljima na svim obrazovnim razinama u primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju. Voditeljica je CARNET-ove Službe za obrazovne tehnologije.
U projektu e-Škole bavi se razvojem sustava za digitalnu zrelost škola kao i razvojem digitalnih kompetencija korisnika. Sudjelovala je u nekoliko europskih obrazovnih projekata, a trenutno je uključena u CRISS projekt čiji je cilj certificiranje digitalnih kompetencija učenika.
Kristina Posavec; CARNET
Kristina Posavec završila je poslijediplomski doktorski studij informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Dugi niz godina radi u obrazovnim ustanovama kao predavač tečajeva i kolegija iz područja informacijskih i komunikacijskih tehnologija te je od 2014. godine izvoditelj kolegija Informatika na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Od 2018. godine radi u funkciji stručnog suradnika na projektu CRISS (u sklopu programa za istraživanja i inovacije OBZOR2020) u CARNET-u, na Odjelu za podršku obrazovanju. Područja rada i istraživanja kojima se bavi vezani su uz uporabu informacijskih i komunikacijskih tehnologija u obrazovanju, e-učenje, izradu modela i materijala za poučavanje te analizu i istraživanje jezičnih korpusa.
Klara Bilić Meštrić; CARNET
Klara Bilić Meštrić zaposlena je kao poslijedoktorandica na Odjelu za komunikologiju pri Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, a od 2018. stručna je suradnica na projektu CRISS (u sklopu programa za istraživanja i inovacije OBZOR2020) u CARNET-u, na Odjelu za podršku obrazovanju. U svom je radu posvećena provedbi i promociji akcijskih istraživanja vezanim uz digitalizaciju obrazovanja, a bavi se i analizom individualnih i obrazovnih jezičnih politika, odnosom jezika i identiteta te jezičnim ideologijama u obrazovanju i društvu.
Trajanje: 20 minuta