Cijeli program »
Iskoristite prednosti e-tečajeva i postanite MOOC zvijezda
Veliki su izgledi da ste se već susreli s mogućnošću pohađanja e-tečajeva, no možda niste sigurni odgovara li vam taj oblik usavršavanja? Ili ste već pohađali masovne otvorene online tečajeve (MOOC-ove) ali oni nisu ispunili vaša očekivanja? Želite li u potpunosti ostvariti mogućnosti usavršavanja koje vam se nude u obliku MOOC-ova?
U ovoj ćemo praktičnoj radionici pokušati dati odgovore na ova i slična pitanja. Na primjerima dobre prakse temeljenima na iskustvima s MOOC-ova provedenih u sklopu pilot projekta e-Škole sudionici radionice će spoznati neke prednosti pohađanja e-tečajeva u usporedbi s tradicionalnim oblicima učenja. Uz pomoć voditelja radionice sudionici će odrediti što čini uspješnog polaznika MOOC-a, kako uspješan polaznik organizira svoje vrijeme tijekom e-tečaja, te kako si zadaje i prati ciljeve. Uspješan polaznik MOOC-ova u manjoj se mjeri oslanja na mentore e-tečaja, a u daleko većoj mjeri na ostale polaznike e-tečaja s kojima gradi svojevrsnu zajednicu prakse. Stoga će na radionici biti riječi o tome kako uspješno prevladati ono što se može na prvi pogled činiti nedostatkom MOOC-a, primjerice ograničena podrška mentora.
Autor(i):
Gordana Jugo; CARNET
Gordana Jugo je u CARNET-u od 2002. godine gdje radi prvenstveno na području obrazovanja i podrške poučavateljima na svim obrazovnim razinama u primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju. Voditeljica je CARNET-ove Službe za obrazovne tehnologije.
U projektu e-Škole bavi se razvojem sustava za digitalnu zrelost škola kao i razvojem digitalnih kompetencija korisnika. Sudjelovala je u nekoliko europskih obrazovnih projekata, a trenutno je uključena u CRISS projekt čiji je cilj certificiranje digitalnih kompetencija učenika.
Martina Hribar; CARNET
Martina Hribar je specijalist u CARNET-ovom odjelu za podršku obrazovanju. Tijekom 13 godišnjeg radnog iskustva u CARNET-u sudjelovala je u nizu projekata koji su se bavili poticanjem integracije informacijsko komunikacijske tehnologije u obrazovanje, između kojih ističe E-learning akademiju na kojoj je bila online mentor, događanje Suvremene tehnologije u obrazovanju STO na kojem je u periodu od 2014. do 2017. bila voditelj programa te e-Škole projekt, u kojem je sudjelovala u aktivnostima pokretanje virtualne zajednice praktičara.
Vedrana Vojković Estatiev; CARNET
Vedrana Vojković Estatiev zaposlena je na radnom mjestu specijalista u Odjelu za podršku obrazovanju u CARNET-u, gdje je između ostaloga sudjelovala u aktivnostima vezanima za pilot projekt e-Škole. Također je viši predavač engleskog jezika struke i vanjska suradnica Sveučilišta u Zagrebu. Nastavu izvodi i u online okruženju, te je akademske godine 2013./2014. osvojila nagradu za uporabu društvenog softvera u e- kolegiju na Sveučilištu u Zagrebu kao autorica kolegija „Pisanje na engleskom jeziku“. Ima višegodišnje iskustvo u dizajnu i moderiranju online tečajeva. Diplomirala je anglistiku na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, te je 15 godina predavala opći, poslovni i engleski jezik struke odraslim polaznicima u školama stranih jezika.
Trajanje: 60 minuta