Cijeli program »
Od papira do kôda - iskustvo izrade DOS-a
Po čemu je izrada digitalnih obrazovnih sadržaja drugačija od izrade klasičnih obrazovnih izdanja? Koji su izazovi, a koje mogućnosti? Na koji način omogućiti i potaknuti sinergiju rada programera, dizajnera, stručnjaka za multimediju, inkluziju te autora i metodičara? U kojoj mjeri je optimalno prilagođavati sadržaj tehnologiji, a koliko tehnologiju sadržaju? Kako objediniti potrebe učitelja i očekivanja učenika kako bi isti digitalni sadržaji bili zanimljivi i korisni svima? U ovoj prezentaciji podijelit ćemo svoja iskustva u izradi digitalnih obrazovnih sadržaja iz Biologije i Kemije u sklopu projekta “E-škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”, a sudionike potaknuti na promišljanje o mogućnostima i izazovima izrade kvalitetnih digitalnih obrazovnih sadržaja usmjerenih na efikasno usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda i vještina poput kritičkog mišljenja, rješavanja problemskih zadataka te analize podataka u svrhu donošenja zaključaka.
Autor(i):
Mirta Ambruš Maršić; Profil Klett d.o.o.
mag.educ.reh Mirta Ambruš Maršić je voditeljica digitalnog odjela izdavačke kuće Profil Klett. Digitalnim razvojem i implementacijom kvalitetnih digitalnih obrazovnih sadržaja i alata u nastavi intenzivno se bavi od 2011. godine. Na način na koji usmjerava razvoj digitalnih usluga koje izdavačka kuća Profil Klett nudi školama, učiteljima, učenicima i roditeljima, intenzivno utječe iskustvo uredničkog rada sa obrazovnim sadržajima i autorskim timovima stručnjaka, ali i znanje i iskustvo dobiveno na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu. Od 2015. godine vodi projekte izrade Scenarija poučavanja, stručno-savjetodavne podrške (mobilnih timova) i izrade digitalnih obrazovnih sadržaja iz biologije i kemije izvedbom kojih Profil Klett kao izvoditelj sudjeluje u Pilot projektu 'e-Škole: uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola’. Tijekom svog poslovnog rada imala je prilike komunicirati i razmjenjivati iskustva s ključnim osobama za razvoj kvalitetnih digitalnih rješenja za nastavu iz mnogih zemalja, ali i iz prve ruke vidjeti različite modele uporabe digitalnih tehnologija u nastavi u zemljama kao što su Finska, Norveška, Švedska, Danska, Izrael, Francuska, Slovenija i Njemačka. U svom svakodnevnom poslu surađuje sa različitim digitalnim agencijama i stručnjacima za digitalne tehnologije, ali i redovno posjećuje mnoge hrvatske škole i kroz direktan razgovor i razmjenu iskustava s učiteljima dobiva smjernice i ideje za daljnji rad.
Trajanje: 30 minuta