Cijeli program »
Metodologije razvoja i testiranja pristupačnosti
Što interaktivni sadržaj čini pristupačnim? O kojim elementima treba voditi računa i kojim metodologijama se služiti kako bi izradili maksimalno pristupačne digitalne obrazovne sadržaje? Na ovoj prezentaciji podijelit ćemo svoje iskustvo u izradi pristupačnih digitalnih obrazovnih sadržaja i to iz perpektive dizajna, razvoja i najvažnije optimalnog korisničkog iskustva. Pri izradi digitalnih obrazovnih sadržaja iz Biologije i Kemije u sklopu projekta: “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)” susreli smo se s mnogim izazovima, no iz tog iskustva proizašla su kvalitetna dizajn rješenja te tehnike testiranja i razvoja koje ćemo podijeliti s vama.
Odabir boja, testiranje na različitim uređajima, CSS za debugiranje, komunikacija sa korisnicima i implementacija njihovih prijedloga neke su od točaka kojih ćemo se dotaknuti.
Autor(i):
Mladen Panić; Profil Klett d.o.o
Mladen Panić je front-end developer u digitalnom odjelu izdavačke kuće Profil Klett. Razvojem web aplikacija i stranica profesionalno se bavi od 2011. godine, počevši radom u agenciji Bruketa i Žinić gdje je imao priliku od samog početka raditi na visokopozicioniranim projektima za razne privatne i korporativne klijente.
Nakon toga prelazi u digitalnu agenciju UX Passion gdje dodatno brusi znanje i stječe iskustvo rada na planiranju i izradi proizvoda, kako za matičnu kuću, tako i za vanjske klijente, povremeno radeći na lokaciji kod klijenata u Hrvatskoj i inozemstvu, u manjim i većim timovima. Sudjeluje u planiranju i izvedbi proizvoda iz polja zdravstva i građevine, a kasnije i na planiranju i izvedbi većeg bankarskog softvera za klijente kao što je Deutsche Bank, cijelo vrijeme primarno imajući na umu korisničko iskustvo, pristupačnost i izvedbu.
Radom na projektu izrade digitalnih obrazovnih sadržaja iz Biologije i Kemije u okviru projekta “e-Škole: uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola”, koristi ranije stečena znanja kako bi kreirao integrirano (front i back end) rješenje za izradu i prikaz digitalnih obrazovnih sadržaja te uviđa da se u daljnjem radu želi fokusirati na rad na projektima iz područja obrazovanja. Iz tog razloga prelazi u Profil Klett gdje trenutno sudjeluje u izradi platforme za kreiranje digitalnih obrazovnih sadržaja i samih interaktivnih sadržaja.
Trajanje: 30 minuta