Cijeli program »
Kako digitalna tehnologija poboljšava nastavu u bolnici
Problemi hospitalizirane djece su brojni: nova i nepoznata sredina, bolni dijagnostički postupci, strah, specifične teškoće i deficiti izazvani ozljedom ili bolešću. Dugotrajno hospitalizirana djeca dugo su i često izolirana zbog slabog imuniteta. Digitalna tehnologija pomaže u motiviranju učenika za rad, olakšava prvi kontakt s učiteljem, omogućava bolju i bržu komunikaciju s učiteljima matičnih škola, omogućuje komunikaciju s vršnjacima iz matične škole te značajno djeluje na socijalizaciju dugotrajno hospitaliziranih učenika. Digitalni udžbenici omogućuju nastavu dok roditelji ne donesu udžbenike u bolnicu. Edukativne igrice motiviraju učenike za školu i pridonose vedrom i poticajnom raspoloženju. Edukativne aplikacije olakšavaju učitelju upoznavanje i zbližavanje s učenikom. Omogućavaju pisanje slova i brojeva u situaciji kad učenik mora mirovati i ležati u krevetu. Najomiljeniji učenički alat je Kahoot. Omogućuje učenje, vježbanje i ponavljanje u skupinama što ima veliku ulogu u socijalizaciji. Učenici rado očitavaju i sami kreiraju QR kodove što potiče istraživanje, samostalnost i kreativnost u nastavi i podiže djetetovo samopouzdanje. Zanimljivosti nastave pridonose i brojni edukativni portali. Digitalna tehnologija ublažava udaljenost od primarne sredine – omogućava uključenje u učenikovu školu. Uz e-Dnevnik uvelike je olakšana i ubrzana komunikacija s učiteljima matičnih škola učenika koji svakodnevno mogu pratiti napredovanje svojih učenika. Digitalna tehnologija hospitaliziranom djetetu ublažava izoliranost i poboljšava njegovu kvalitetu života dok se zbog bolesti školuje u specifičnim bolničkim uvjetima.
Autor(i):
Trajanje: