Cijeli program »
Učionica ˝na otvorenom˝
Sudionicima ću prikazati nastavni dan proveden na otvorenom u blizini škole. Današnja djeca gube kontakt s prirodom, sve manje vremena provode u zajedničkim aktivnostima na zraku, što utječe na njihove sposobnosti promatranja, uočavanja, učenja, ali i na zdravlje. Dan na otvorenom omogućio nam je aktivno učenje, učenici iskustveno uče. Uče čineći,istražujući, rješavajući konkretne probleme i na kraju stječu iskustvo za neke nove životne situacije. Koristim vršnjačko učenje u sadržajima Fizike, kojim produbljuju prijateljske odnose,međusobno si pomažu, dogovaraju se, uče jedni od drugih, stječu vještinu timskog rada. Aktivnosti su oplemenjene uporabom digitalnih alata kojima učenici stječu vještine nužne za uspjeh u vremenu koje je pred njima, uče odgovornu i smislenu uporabu tehnologije.U rad su uključeni i roditelji kao naši važni suradnici. Toga dana Istraživali smo, proučavali i imenovali biljke travnjaka koristeći digitalni alat Pl@ntNet. Odradili smo Potragu za blagom koristeći aplikaciju Kompas.Uz pomoć roditelja organizirali smo trekking utrku,a koristili smo Google Maps za obilježavanje i mjerenje rute. Uz pomoć sedmaša spoznali smo zakonitosti fizike o gibanjima, masi i brzini. Mjerili smo otkucaje srca u mirovanju,pri naporu,nakon napora kod dječaka i djevojčica aplikacijom Health Monitor i te podatke smo kasnije obradili. Proveli smo i manje mini-aktivnosti,uratke smo fotografirali i kasnije ih integrirali u film koristeći Movie Maker (npr. Napravi si brkove od grančica i pokušaj izgovoriti nekoliko rečenica;Izradite zanimljiv krajolik;Postavite zanimljive prirodne materijale i nacrtajte zajednički likovni rad;Osluškujte zvukove uokolo,zapišite što ste sve čuli). Ovo je bio dan aktivnog učenja,istraživanja,kritičkog mišljenja, kreativnosti, inovativnosti, timskog rada,zabave i zdravlja.
Autor(i):
Sanja Minarik; Osnovna škola Frana Galovića
Sanja Minarik rođena je 1973.godine u Zagrebu, gdje završava osnovnu i srednju školu te Učiteljski fakultet. Od 1996. godine radi u Osnovnoj školi Frana Galovića u Zagrebu, kao učiteljica razredne nastave.
2017. godine je unaprijeđena u zvanje učitelja savjetnika. U svakodnevnoj nastavnoj praksi, već niz godina primjenjuje znanja, metode, postupke i oblike poučavanja koji su u skladu s filozofijom i metodologijom usmjerenom na dijete. Djeca današnjeg doba zahtijevaju drugačije metode, postupke, oblike, sadržaje rada, kako bi zadovoljila svoju znatiželju, napredovala u svojim sposobnostima i ostvarila svoje mogućnosti.
Licencirani je voditelj aktivnosti za rad s potencijalno darovitim učenicima. Sudjeluje u mnogim e-Twinning projektima (˝100. dan škole˝. ˝Igre bez granica˝, ˝Broj do broja˝...) i u Erasmus + projektu škole naziva ˝Eco Tesla˝.Na 18. Carnetovoj konferenciji sudjelovala je kao suvoditelj radionice ˝Izrada i programiranje robotskih kolica u Arduino sučelju˝. Na 19.Carnetovoj konferenciji, u interaktivnom izlaganju, prikazala je rad s roditeljima temom ˝Digitalni alati i roditelji˝.Na natječaju AMPEU, u aktivnosti Transnacionalne suradnje, odabrana je kao sudionik više kontaktih seminara, od kojih je jedan ˝Enhancing Digital Competences in Education and Training˝ u Tallinu.
Ivana Gugić; Osnovna škola Frana Galovića
Po zanimanju profesorica matematike i fizike s osmogodišnjim iskustvom stečenog radom u osnovnoj i srednjoj školi, radom na međunarodnim i nacionalnim projektima,rad na raznim poslovima vezanim uz obrazovanje, rad na međunarodnim projektima (projektima u organizaciji European Schoolnet-a), rad na udžbenicima iz matematike, te priznanja i nagrade za navedeno. Sudjelovala kao predavač na stručnim skupovima i konferencijama za nastavnike. Ambasadorica za Hrvatsku međunarodnog projekta Next-Lab i Scientix u organizaciji EUN-a.
Trajanje: 20 minuta