Cijeli program »
Zaštita osobnih podataka u obrazovanju
Svaka obrazovna ustanova u svakodnevnom radu dolazi u kontakt sa velikom količinom osobnih podataka svojih djelatnika, roditelja, vanjskih suradnika i, naravno, najosjetljivije skupine - djece/učenika. Uredba o zaštiti osobnih podataka podigla je korištenje, čuvanje i obradu osobnih podataka na savim novi nivo. Po prvi puta u povijesti ovako složeno, ozbiljno i sveobuhvatno se pristupa zaštiti pojedinca. U izlaganju ćemo kroz primjere pokazati kako se obrazovne ustanove nose sa izazovima usklađivanja s Uredbom i koje je korake potrebno što prije poduzeti da bi se što bolje zaštitili svi osobni podaci s kojima radite.
Autor(i):
Gabrijela Vratarić; CITUS d.o.o.
Gabrijela Vratarić je voditelj prodaje i specijalist za licenciranje u tvrtki CITUS d.o.o. s dugogodišnjim iskustvom u tehnološkim tvrtkama u segmentu prodaje, komunikacije s partnerima i korisnicima, s naglaskom na primjenu IT-a u uredskom poslovanju i unaprjeđenju poslovnih procesa.Svoje znanje je prenosila kroz niz radionica i edukacija koje je održala kako za članove svojeg tima tako i za korisnike Microsoft rješenja u tvrtkama i školama.
Brigita Prole; CITUS d.o.o.
Brigita Prole, mag. oec., je marketing i PR konzultantica u tvrtki CITUS d.o.o. s dugogodišnjim iskustvom u međunarodnim tvrtkama u segmentu marketinga, komunikacija, PR-a, brand mangement-a i project management-a. Kroz svoj rad uvodila je nove proizvode, usluge i tehnologije na tržišta te vodila multidisciplinarne timove. Zahvaljujući dugogodišnjem radu u međunarodnim i tehnološki naprednim kompanijama te FMCG industriji stekla je veliko iskustvo i mnoge vještine prilikom rada na mnogim projektima te uvid u trendove i učinke implementacija novih tehnologija. Bila je član nacionalnog tima u procesu standardizacije u sklopu EU (prije ulaska RH u EU). Svoje znanje i iskustvo prenosi kao konzultantica i mentorica. Kroz svoju dugogodišnju konzultantsku karijeru konstantno radi na kompleksnim projektima B2B i B2C. Predmet interesa su joj nove tehnologije, komunikacija, zaštita privatnosti, upravljanje ljudskim kapitalom, razvoj novih proizvoda, usluga i brendova.
Trajanje: 20 minuta