Skip to main content
CARNET Users Conference 2018

Cijeli program »
Puni tekst rada
View File
pdf
426KB

Ključne kompetencije u programu Digitalne akademije

Rad prikazuje primjer prakse programa Digitalne akademije namijenjenog učenicima osnovnoškolske dobi s obzirom na ključne kompetencije za cjeloživotno učenje. Kao obrazovni odgovor na izazove prostorno-vremenskoga konteksta u kojem jedinu konstantu predstavlja promjena, Preporukom europskog parlamenta i saveza od 18. prosinca 2006. definirano je osam ključnih kompetencija koje bi obrazovanje trebalo razvijati. Program Digitalne akademije na posredan ili neposredan način razvija svih osam kompetencija, no u ovome su radu prikazane one kompetencije koje su neposredno prisutne u ciljevima programa te čiji se razvitak direktno potiče didaktičko-metodičkom koncepcijom nastave Digitalne akademije. To su digitalna kompetencija, kompetencija učenja te smisao za inicijativu i poduzetništvo.

Autor(i):

Maja Jerčić; Algebra

Rođena 1987 u Zagrebu, diplomirala pedagogiju na Filozofskome fakultetu u Zagrebu; bavi se razvojem kompetencija učenja, suautorica knjige ''Učimo učiti: ŠTO je kvalitetno znanje i KAKO ga stjecati'', autorica knjige pred izdavanjem ''Učimo učiti za stručnjake''. U Algebri se bavi razvojem sadržaja. Povremeno piše stručno-popularne tekstove za različite portale.

Trajanje: 15 minuta

 

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2017 Zakon Group LLC