Skip to main content
CARNET Users Conference 2018

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pdf
1.8MB

Ne radi mi internet - prije nego nazovete NOC (helpdesk)

Putem izlaganja i interakcijom sa sudionicima, prikazati rad (procedure) i ulogu CARNET NOC službe, u područjima:

Izgradnje i održavanja CARNET mreže: - prikaz koji se uređaji koriste, izgled, karakteristike i osnovne konfiguracije - otklanjanje problema (prekidi, poteškoće) - s naglaskom na CARNET procedure

Zahtjevi korisnika: - vlastiti serveri, printeri, WiFi-AP - propuštanje portova, npr. video nadzor - NAT, FW, DMZ, Javne IP adrese ....

U dijelu interakcije sa sudionicima prikazat će se:

Najčešći problemi koje uzrokuju prekidi/poteškoće pristupu mreži po kategorijama: - uzrok u CARNET mreži (jezgra, provider, CPE) - uzrok u LAN-u - neispravni/oštećeni mrežni kabeli - nedozvoljeni dhcp - petlje...

Nekoliko osnovnih koraka koje korisnik može napraviti prije nego prijavi kvar (uz objašnjenje svakog koraka i njihovo značenje/uloga)

Autor(i):

Saša Davidović; CARNET

-

Trajanje: 30 minuta

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2017 Zakon Group LLC