Skip to main content
CARNET Users Conference 2018

Cijeli program »

Kako digitalna tehnologija poboljšava nastavu u bolnici

Problemi hospitalizirane djece su brojni: nova i nepoznata sredina, bolni dijagnostički postupci, strah, specifične teškoće i deficiti izazvani ozljedom ili bolešću. Dugotrajno hospitalizirana djeca dugo su i često izolirana zbog slabog imuniteta. Digitalna tehnologija pomaže u motiviranju učenika za rad, olakšava prvi kontakt s učiteljem, omogućava bolju i bržu komunikaciju s učiteljima matičnih škola, omogućuje komunikaciju s vršnjacima iz matične škole te značajno djeluje na socijalizaciju dugotrajno hospitaliziranih učenika. Digitalni udžbenici omogućuju nastavu dok roditelji ne donesu udžbenike u bolnicu. Edukativne igrice motiviraju učenike za školu i pridonose vedrom i poticajnom raspoloženju. Edukativne aplikacije olakšavaju učitelju upoznavanje i zbližavanje s učenikom. Omogućavaju pisanje slova i brojeva u situaciji kad učenik mora mirovati i ležati u krevetu. Najomiljeniji učenički alat je Kahoot. Omogućuje učenje, vježbanje i ponavljanje u skupinama što ima veliku ulogu u socijalizaciji. Učenici rado očitavaju i sami kreiraju QR kodove što potiče istraživanje, samostalnost i kreativnost u nastavi i podiže djetetovo samopouzdanje. Zanimljivosti nastave pridonose i brojni edukativni portali. Digitalna tehnologija ublažava udaljenost od primarne sredine – omogućava uključenje u učenikovu školu. Uz e-Dnevnik uvelike je olakšana i ubrzana komunikacija s učiteljima matičnih škola učenika koji svakodnevno mogu pratiti napredovanje svojih učenika. Digitalna tehnologija hospitaliziranom djetetu ublažava izoliranost i poboljšava njegovu kvalitetu života dok se zbog bolesti školuje u specifičnim bolničkim uvjetima.

Autor(i):

Ljerkica Vinković; Osnovna škola Izidora Kršnjavoga

30 godina radnog staža – 15 godina u redovnoj nastavi i 15 godina u Školi u bolnici u Klinici za dječje bolesti Zagreb kao djelatnica OŠ Izidora Kršnjavoga. Od lipnja 2015. voditeljica Škole u bolnici u Zavodu za onkologiju i hematologiju „Dr. Mladen Ćepulić“.

Lidija Sosa Šimenc; Osnovna škola Izidora Kršnjavoga

u OŠ Izidora Kršnjavoga zaposlena od 1997. god. na radnom mjestu učiteljice prirode i kemije. a od osnutka Škole u bolnici u Klinici za dječje bolesti Zagreb, Klaićeva 16 od 2004. kao učiteljica kemije. Od 2010 god. ravnateljica matične škole OŠ Izidora Kršnjavoga i Škole u bolnici koja djeluje u Klinici za dječje bolesti Zagreb, Klaićeva 16 i na Klinici za tumore, Ilica 197.

Trajanje: 

 

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2017 Zakon Group LLC