Skip to main content
CARNET Users Conference 2018

Cijeli program »

Potraga za blagom – vrijeme je za igru!

Potraga za blagom – vrijeme je za igru! Djeca najbolje uče kroz igru. U moru igrica koje možemo naći na Internetu, aplikacija GooseChase je jedna od onih koju se isplati pobliže upoznati. Zamišljena je kao potraga za blagom. U njoj sudjeluju učenici podijeljeni u timove koji u zadanom vremenskom roku s jasno postavljenim zadacima (misijama) skupljaju bodove kako bi na kraju pobjednik bio onaj tim koji skupi najviše bodova. Dokaz da je zadatak (misija) ispunjena je prilaganje odnosno slanje teksta, slike i/ili video uratka. Kako bi Potraga bila što uspješnija najvažniji je odabir zadataka. Sama nam aplikacija nudi preko 100-njak već definiranih zadaka pohranjenih u GooseChase Mission Bank, primjerice misija Parralel – nađi primjer paralelnih pravaca i poslikaj ih, vrijednost zadatka 400 bodova ili Definition Please – nađi definiciju određenog pojma u rječniku i poslikaj je, vrijednost 400 bodova. Ako nam se ne sviđaju ponuđeni zadaci imamo i opciju sami napraviti svoje te ih vrednovati na način na koji želimo. Nakon što smo završili sa slaganjem zadataka i podjelom učenika timove pokrećemo igru. Igri se pristupa preko aplikacije na IOS-u ili Androidu. Na radionici će polaznici otvoriti svoj račun na webstranici GooseChase (Educator Basic), te prvih 30-tak minuta i sami sudjelovati u jednoj Potrazi kako bi se i uvjerili koliko dinamična i kreativna igra može biti. Nakon toga upoznat će se s aplikacijom te zajedno s predavačem napraviti svoju Potragu. Poželjno je da polaznici radionice posjeduju pametni telefon. Polaznici će dobiti materijale za lakše snalaženje u radu s novom aplikacijom.

Autor(i):

Snježana Matić; Strukovna škola Sisak

Rođena 1973. godine te nakon završenog Prirodoslovno matematičkog fakulteta u Zagrebu, smjer profesor matematike i informatika zapošljava se u Obrtničkoj školi Sisak. Škola prije nekoliko godina mijenja ime u Strukovnu školu Sisak. Radi na mjestu nastavnika matematike i informatike. Škola vrlo veliku pažnju posvećuje korištenju IKT u nastavi te kontinuiranom usavršavanju nastavnika. Među prvima u Županiji škola je opremila svoje učionice pametnim pločama. Na zadnjem Znanstvenom pikniku održanom u Zagrebu u svibnju 2017. predstavila je školu (zajedno s prof. Kordić) s radionicom Matematički modni ormar. S istom radionicom predstavlja školu na Izložbi inovacija Ivanić-Grad I3G u svibnju 2018. Na zadnja tri CUC-a održala tri radionice kojim je predstavila sljedeće aplikacije: Prezi, Emaze i Nearpod. Goosechase također zaslužuje svoje mjesto u nastavi jer njeguje timski rad učenika te unosi u nastavu novu dozu kreativnosti.

Trajanje: 90 minuta

Ciljana skupina: adionica je namijenjena učiteljima i nastavnicima iz osnovnih i srednjih škola.

Potrebna predznanja: za pohađanje radionice potrebne su osnovne vještine uporabe računala.

 

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2017 Zakon Group LLC